Quatro
Vážení zákazníci, na našich stránkach sme spustili možnosť nákupu tovarov na splátky cez QUATRO. Veríme, že vás táto možnosť osloví. Nákup je jednoduchý a celý postup si prečítate nižšie. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
Ako nakupovať na splátky
-
Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka. Pozor! Nákup na splátky je možné využiť pri nákupe tovaru v celkovej maloobchodnej cene od 100,00 € do 3.000,00 €, s potvrdením o príjme manželky/manžela až do 7.000,00 €. V prípade, že ste držiteľom striebornej Quatro karty máte možnosť nakúpiť až do výšky 5.000,00 €, s potvrdením o príjme manželky/manžela až do 7.000,00 €.
-
Vyplňte všetky povinné polia v košíku. Pri nákupe na splátky máte možnosť výberu spôsobu prepravy "Osobný odber" alebo "Kuriérom". Ďalej zvoľte možnosť spôsobu platby "Nákup na splátky". Po zaškrtnutí spôsobu platby kliknite na "Odoslať objednávku".
-
Po úspešnom odoslaní nájdete odkaz "Keďže ste si zvolili nákup na splátky, vyplňte prosím nasledujúci formulár."
Formulár žiadosti o nákup tovaru na splátky je potrebné vyplniť takto:
1. krok: - V častiach "Údaje o klientovi" a "Údaje o zamestnávateľovi" vyplňte všetky požadované údaje.
2. krok: - V časti "Predmet financovania pôžičky" si skontrolujte, či tovar, ktorý ste zadali v objednávke sa zhoduje s tovarom uvedeným v žiadosti. V prípade, že sa tovar nezhoduje, je potrebné vrátiť sa späť na stránku e-shopu a opraviť výber tovaru (ak bol tovar zadaný v košíku správne a nesúhlasí s tovarom uvedeným v žiadosti, volajte prosím na infolinku Quatro 0850 123 440). Ak je tovar zhodný, vyberte si možnosti splácania - výšku akontácie a počet splátok, prípadne akciu, ak sa nachádza v kolónke "Typ akcie". Kliknite na "Prepočítaj" a skontrolujte si, či Vám vyhovuje akontácia a výška splátky. Možnosti splácania môžete meniť. Ak Vám výška akontácie a výška splátky vyhovuje, vyberte a zaškrtnite spôsob úhrady splátok. Ďalej si preštudujte "Prehlásenie klienta" a zaškrtnite "Súhlasím".
3. krok: - Skontrolujte si Vami vyplnené údaje. V prípade, že je niektorý údaj nesprávny, môžete sa vrátiť pomocou tlačítka "Späť" a opraviť údaj. Ak sú všetky údaje správne, máte možnosť vytlačiť si žiadosť kliknutím na "Tlač stránky". Pre odoslanie žiadosti na schválenie kliknite na "Odoslanie žiadosti".
- Oznámenie o schválení (resp. upravení alebo zamietnutí) Vašej žiadosti Vám bude zaslané prostredníctvom SMS resp. e-mailu podľa toho, ktoré kontakty ste uviedli v žiadosti.
- Na základe informácií z SMS alebo e-mailu si vyhľadáte zmluvu a po jej kontrole si ju 2x vytlačíte spolu so Všeobecnými obchodnými podmienkami. Obidve zmluvy podpíšte, priložte potrebné doklady a zašlite na adresu: Consumer Finance Holding, a.s., divízia Quatro, Hlavné námestie 12, 060 01 Kežmarok.
- Tovar Vám bude doručený na dodaciu adresu uvedenú v objednávke.
Potrebné doklady pri nákupe na splátky
- Stačí Vám len občiansky preukaz - počas Splátkového festivalu od Quatra nemusíte nosiť so sebou množstvo dokladov a potvrdení, pretože Vám teraz k nákupu stačí len občiansky preukaz.
- Držitelia striebornej Quatro karty - nepotrebuje žiadne doklady, len občiansky preukaz a kartu. Nakupovať môžete do 5.000,00€. Potvrdenie o príjme manželky/manžela (nie staršie ako 1 mesiac) je potrebné priložiť pri nákupe nad 5.000,00€.
- Zamestnaný občan - kópia občianskeho preukazu (z oboch strán), kópia iného dokladu totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list alebo sobášny list). Ak nakupujete tovar nad 1.000,00€, prikladáte aj kópiu dokladu potvrdzujúceho Vašu adresu (SIPO, platba za nájom, plyn, vodu, elektrinu, výpis platby za telefón - nie staršie ako 1 mesiac) a potvrdenie zamestnávateľa o príjme (nie staršie ako 1 mesiac). Ak nakupujete tovar nad 3.000,00€, prikladáte aj potvrdenie o príjme manželky/manžela (nie staršie ako 1 mesiac).
- Živnostník - kópia občianskeho preukazu (z oboch strán),kópia iného dokladu totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list alebo sobášny list) a originál Potvrdenia o výške daňovej povinnosti SZČO alebo kópiu potvrdenia o podaní kladného daňového priznania. V prípade že nakupujete tovar nad 1.000,00€, prikladáte aj kópiu dokladu potvrdzujúceho Vašu adresu (SIPO, platba za nájom, plyn, vodu, elektrinu, výpis platby za telefón - nie staršie ako 1 mesiac). Ak nakupujete tovar nad 3.000,00€, prikladáte aj potvrdenie o príjme manželky/manžela (nie staršie ako 1 mesiac).
- Starobný dôchodca - kópia občianskeho preukazu (z oboch strán), kópia iného dokladu totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list alebo sobášny list). Ak nakupujete tovar nad 1.000,00€, prikladáte aj výmer o priznaní priznaní (zvýšení alebo znížení) dôchodku, alebo potvrdenie z poštu dokladujúce príjem a výšku dôchodku alebo kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ. Ak nakupujete tovar nad 3.000,00€, prikladáte aj potvrdenie o príjme manželky/manžela (nie staršie ako 1 mesiac).
- Výsluhový dôchodca - kópia občianskeho preukazu (z oboch strán), kópia iného dokladu totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list alebo sobášny list), výmer o priznaní priznaní (zvýšení alebo znížení) dôchodku, alebo potvrdenie z poštu dokladujúce príjem a výšku dôchodku alebo kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ. Ak nakupujete tovar nad 3.000,00€, prikladáte aj potvrdenie o príjme manželky/manžela (nie staršie ako 1 mesiac).