Vážení zákazníci, na našich stránkach sme spustili možnosť nákupu tovarov na splátky cez QUATRO. Veríme, že vás táto možnosť osloví. Nákup je jednoduchý a celý postup si prečítate nižšie. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.

Ako nakupovať na splátky

  1. Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka. Pozor! Nákup na splátky je možné využiť pri nákupe tovaru v celkovej maloobchodnej cene od 100,00 € do 3.000,00 €, s potvrdením o príjme manželky/manžela až do 7.000,00 €. V prípade, že ste držiteľom striebornej Quatro karty máte možnosť nakúpiť až do výšky 5.000,00 €, s potvrdením o príjme manželky/manžela až do 7.000,00 €.

  2. Vyplňte všetky povinné polia v košíku. Pri nákupe na splátky máte možnosť výberu spôsobu prepravy "Osobný odber" alebo "Kuriérom". Ďalej zvoľte možnosť spôsobu platby "Nákup na splátky". Po zaškrtnutí spôsobu platby kliknite na "Odoslať objednávku".

  3. Po úspešnom odoslaní nájdete odkaz "Keďže ste si zvolili nákup na splátky, vyplňte prosím nasledujúci formulár."

    Formulár žiadosti o nákup tovaru na splátky je potrebné vyplniť takto:

    1. krok:
  4. V častiach "Údaje o klientovi" a "Údaje o zamestnávateľovi" vyplňte všetky požadované údaje.

    2. krok:
  5. V časti "Predmet financovania pôžičky" si skontrolujte, či tovar, ktorý ste zadali v objednávke sa zhoduje s tovarom uvedeným v žiadosti. V prípade, že sa tovar nezhoduje, je potrebné vrátiť sa späť na stránku e-shopu a opraviť výber tovaru (ak bol tovar zadaný v košíku správne a nesúhlasí s tovarom uvedeným v žiadosti, volajte prosím na infolinku Quatro 0850 123 440). Ak je tovar zhodný, vyberte si možnosti splácania - výšku akontácie a počet splátok, prípadne akciu, ak sa nachádza v kolónke "Typ akcie". Kliknite na "Prepočítaj" a skontrolujte si, či Vám vyhovuje akontácia a výška splátky. Možnosti splácania môžete meniť. Ak Vám výška akontácie a výška splátky vyhovuje, vyberte a zaškrtnite spôsob úhrady splátok. Ďalej si preštudujte "Prehlásenie klienta" a zaškrtnite "Súhlasím".

    3. krok:
  6. Skontrolujte si Vami vyplnené údaje. V prípade, že je niektorý údaj nesprávny, môžete sa vrátiť pomocou tlačítka "Späť" a opraviť údaj. Ak sú všetky údaje správne, máte možnosť vytlačiť si žiadosť kliknutím na "Tlač stránky". Pre odoslanie žiadosti na schválenie kliknite na "Odoslanie žiadosti".
     
  7. Oznámenie o schválení (resp. upravení alebo zamietnutí) Vašej žiadosti Vám bude zaslané prostredníctvom SMS resp. e-mailu podľa toho, ktoré kontakty ste uviedli v žiadosti.
     
  8. Na základe informácií z SMS alebo e-mailu si vyhľadáte zmluvu a po jej kontrole si ju 2x vytlačíte spolu so Všeobecnými obchodnými podmienkami. Obidve zmluvy podpíšte, priložte potrebné doklady a zašlite na adresu: Consumer Finance Holding, a.s., divízia Quatro, Hlavné námestie 12, 060 01 Kežmarok.
     
  9. Tovar Vám bude doručený na dodaciu adresu uvedenú v objednávke.
  10.  

Potrebné doklady pri nákupe na splátky

  • Stačí Vám len občiansky preukaz - počas Splátkového festivalu od Quatra nemusíte nosiť so sebou množstvo dokladov a potvrdení, pretože Vám teraz k nákupu stačí len občiansky preukaz.
  •  Držitelia striebornej Quatro karty - nepotrebuje žiadne doklady, len občiansky preukaz a kartu. Nakupovať môžete do 5.000,00€. Potvrdenie o príjme manželky/manžela (nie staršie ako 1 mesiac) je potrebné priložiť pri nákupe nad 5.000,00€.
  • Zamestnaný občan - kópia občianskeho preukazu (z oboch strán), kópia iného dokladu totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list alebo sobášny list). Ak nakupujete tovar nad 1.000,00€, prikladáte aj kópiu dokladu potvrdzujúceho Vašu adresu (SIPO, platba za nájom, plyn, vodu, elektrinu, výpis platby za telefón - nie staršie ako 1 mesiac) a potvrdenie zamestnávateľa o príjme (nie staršie ako 1 mesiac). Ak nakupujete tovar nad 3.000,00€, prikladáte aj potvrdenie o príjme manželky/manžela (nie staršie ako 1 mesiac).
  • Živnostník - kópia občianskeho preukazu (z oboch strán),kópia iného dokladu totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list alebo sobášny list) a originál Potvrdenia o výške daňovej povinnosti SZČO alebo kópiu potvrdenia o podaní kladného daňového priznania. V prípade že nakupujete tovar nad 1.000,00€, prikladáte aj kópiu dokladu potvrdzujúceho Vašu adresu (SIPO, platba za nájom, plyn, vodu, elektrinu, výpis platby za telefón - nie staršie ako 1 mesiac). Ak nakupujete tovar nad 3.000,00€, prikladáte aj potvrdenie o príjme manželky/manžela (nie staršie ako 1 mesiac).
  • Starobný dôchodca - kópia občianskeho preukazu (z oboch strán), kópia iného dokladu totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list alebo sobášny list). Ak nakupujete tovar nad 1.000,00€, prikladáte aj výmer o priznaní priznaní (zvýšení alebo znížení) dôchodku, alebo potvrdenie z poštu dokladujúce príjem a výšku dôchodku alebo kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ. Ak nakupujete tovar nad 3.000,00€, prikladáte aj potvrdenie o príjme manželky/manžela (nie staršie ako 1 mesiac).
  • Výsluhový dôchodca - kópia občianskeho preukazu (z oboch strán), kópia iného dokladu totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list alebo sobášny list), výmer o priznaní priznaní (zvýšení alebo znížení) dôchodku, alebo potvrdenie z poštu dokladujúce príjem a výšku dôchodku alebo kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ. Ak nakupujete tovar nad 3.000,00€, prikladáte aj potvrdenie o príjme manželky/manžela (nie staršie ako 1 mesiac).
Zasielanie noviniek